Vozový park

Yamaha MT03 – nová, skupina A2

Motocykly Yamaha Hyper Naked jsou navrženy tak, aby byly vzrušující. Díky svému svalnatému stylu a adrenalinem dopovanému výkonu si kradou tyto nejprodávanější modely MT srdce a mysli jezdců po celé Evropě pro sebe. A tady je skvěle vybavený model MT-03, který na silnici opravdu nepřehlédnete.

  • Model pro řidičské oprávnění skupiny A2 s dynamickou DNA řady MT
  • Motor EURO5
  • Dvojitá obrysová světla se zešikmenou čočkou; LED světlomet
  • Lehký kosočtvercový rám
  • Agresivní design MT
  • 37mm přední vidlice USD
  • Technicky vyspělé přístroje LCD
  • Lehké LED ukazatele směru
  • Dynamický průbojný design kapotáže
  • Pozice pro ergonomickou a agilní jízdu
  • Vysoce kvalitní vzhled a autentický pocit rodiny MT
  • Dlouhá kyvná vidlice s optimálním nastavením tlumičů

Yamaha MT07

Díky více než 140 000 prodaným kusům je model MT-07 od svého uvedení na trh jedničkou ve třídě Hyper Naked. Díky motoru CP2 s objemem 690 ccm s vysokým točivým momentem, kompaktnímu a hbitému podvozku a vynikající všestrannosti nejde tento model, který je jedním z nejprodávanějších motocyklů Yamahy, nemilovat.

  • Design nové generace s čistou DNA rodiny MT
  • Přívody vzduchu ve stylu křídel vytvářejí osobitý styl MT-07
  • Projekční světlomet LED s ikonou ve tvaru Y
  • Motor CP2 o objemu 690 cm3 s technologií crossplane
  • Shoda s normou EU5
  • 270stupňový klikový hřídel pro lineární přenos točivého momentu
  • Maximální točivý moment 67,0 Nm / 6,8 kg-m dosažený při 6 500 ot/min
  • Duální přední vlnové disky o průměru 298mm
  • Širší hliníková zúžená řídítka
  • Pohodlnější a asertivnější jízdní pozice
  • Invertované LCD přímobarevné přístroje s dálkovým ovládáním
  • Směrová světla LED
  • Kompaktní trubkový rám s výškou sedadla 805 mm

Škoda Fabia AMB 81TSI/1.0 M6F

TECHNICKÉ ÚDAJE

MOTOR
Kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový tříválec EA211, uložený vpředu napříč; DOHC 4V, proměnné časování; elektronické přímé vstřikování; EU6d (Temp); 998 cm3; (ø 74,5 x 76,4 mm); 10,5:1; 81 kW (110 k)/5000 – 5500 min-1 a 200 N.m/2000 – 3500 min-1.

PŘEVODNÉ ÚSTROJÍ
Šestistupňová přímo řazená převodovka (3,77 – 1,96 – 1,28 – 0,97 – 0,78 – 0,64 – Z 3,18), stálý převod 3,625. Pohon předních kol.

PODVOZEK
Samonosná ocelová pětidveřová karoserie; všechna kola nezávisle zavěšena, vpředu příčná ramena a vzpěry MacPherson, vzadu vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou; odpružení vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči, vpředu příčný zkrutný stabilizátor; kotoučové brzdy, vpředu s vnitřním chlazením; ABS/EBD/BA, ESC/ASR; hřebenové řízení s elektrickým posilovačem.

ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozvor náprav 2470 mm, rozchod kol 1457/1451 mm; d/š/v 4262/1732/1467 mm, světlá výška 135 mm; objem zavazadlového prostoru (VDA) 530/1395 l; obrysový průměr otáčení 10,4 m; objem palivové nádrže 45 l; hmotnost pohotovostní/celková 1152/1607 kg; nebrzděný/brzděný přívěs 570/1100 kg.

Zdroj: www.automobilrevue.cz